середу, 13 січня 2016 р.

З новим творчим сезоном !

 Любі мої подруги майстрині , вітаю всіх з Новим роком і початком нового творчого сезону!
Я запланувала собі на початку року присвятити час для виконання деяких дуже потрібних справ, але на які не вистачає завжди часу при повному робочому графіку.  Цей рік в мене почався з наведення ладу у залишках. Ці звалища американські квілтери називають - скрап. Мені це слово більше подобається ніж наше - обрізки, щось в цьому є зневажливе. Скрап - залишки від різних проектів . Я не дуже давній квілтер і тому в мене скрапу накопичилось не дуже багато
всього два кошика , але збільшувати запас небуло як і вирішила я навести лад.
 Після чотирьох днів роботи утворилась от така кучка нарізаних квадратів і смужечок різної ширини .
Це вже є матеріалом для декількох задуманих скрапових проектів. Перший і невеличкий МК покажу уже за пару днів.
 Всім бажаю натхнення і вдалих проектів.



4 коментарі:

  1. Мабуть це найпопулярніша розвага в наших майстринь зараз)))Я стійко розкладаю і сортую кожен клаптик )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. це так! по перше шкода викидати гарні тканюшки, по друге вони тепер такі дорожезні!

      Видалити
  2. Ірина, оце так праця, дуже гарні набори вийшли ;))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! я давно планувала і навіть відклала спеціально початок роботи над новим замовленням поки це не зроблю.

      Видалити